søndag 20. mars 2011

Hvordan holde en champagnelunsj? Hjelp meg!

Denne skal snart bli min! En champagnekjøler. Jeg blir 40 år i mai , og denne gangen skal jeg feire bursdagen min...har ikke vært flink til det. Det blir alltid til at....nja vi kunne vært ute, men tenk om det regner , har jeg tid til å lage mat... Men nå: Jeg har laget invitasjonene og det til "Champagnelunsj i hagen". De beste vennene med barn en lørdag kl 1400. Klart det blir fint vær , mange folk, hvit duk og god mat! :-) Litt fiolin og fløytemusikk har jeg fått til, det blir vel romantisk på en varm dag i hagen ( ! hjelp! )
 Det er innstillingen nå :-) Men....hva serverer man bortsett fra jordbær og champagne. 
Hva ville du ha lyst til å få?  Tips tas imot!!

God søndag!

2 kommentarer:

  1. Jeg ville nok ha satset på litt lett tapas/fingermat til en sånn anledning og et deilig fat frisk, lekker frukt. Legg inn et lite spørsmål hos Fru Hermez. Hun er en reser på den fronten og hadde noe lignende en gang på sin bursdag. Lykke til...

    SvarSlett
  2. Heldig du som forhåpentligvis kan feire dagen din ute!
    Vårgjevndøgn i dag, så nå går me fine tider i møte! Har vel aldri gleda meg mere til snøen smelter og våren kommer.

    Vet ikkje ka du skal servere, reker kanskje? (men alle tåler kanskje ikkje skalldyr).

    Takk for at du vil være med på min give away.

    Ønsker deg ei fin ny uke! Klem,

    SvarSlett