lørdag 4. juni 2011

Stjerner i sikte

På min blogg-surferunde så jeg en morsom utfordring fra Har en drøm. Hun utfordret til å vise polkadottema. Nå har ikke jeg så veldig mange polkadots, tror jeg, litt Greengate.... Mange vil hevde at jeg derimot er hekta på stjerner, og det trodde jeg også. Har nesten fått stjerneforbud av mannen....MEN DET ER DET INGEN GRUNN TIL. :-)))))))) På min runde med kameraet for å omforme utfordringen med polkadots, kom jeg til at jeg slett ikke har så mange stjerne-ting....og de jeg har, er mest bruksgjenstander. Iallefall her er stjernedilla.....som jeg kommer til å fortsette med :-)
Herregårdsputene mine, er en klar stjernefavoritt! Bruksgjenstand?jo!

Badet er perfekt for stjernehåndklær....og..
...ingen betviler brukesgjenstanden i disse ;-)


Ved hovedinngangen er matta jeg har blogget at jeg ønsket meg. Nærmere bruksgjenstand kommer vi vel ikke, herved dokumentert brukt.
Jeg innrømmer det, klarte ikke velge, men har ikke kjøpt den røde tross alt. Oppe i stua foran verandadøren.......og....
BRUKSgjenstand. Quantz elsker å sove på denne.
Sofakroken med diger Gantpute
Stjerne-Gantpute- forøvrig husbondens favorittpute- bruksgjenstand.



                
                                             På verandaen. Voksuk med stjerner og fleeceteppe med .....stjerner, i skjønn forening. Tepper brukes ot vinden som preger øya, og voksduken, ja, det vet vi jo- brukes.
En spisestuestol i hvert hjørne av stua. ( for ordens skyld...ok Lexington grytevottene....har stjerner)
....med VENDBARE stjerneputer! Vi er vel på bruks/ to -fluer- i -en- smekk- gjenstand?


Disse fine håndklærne har jeg fått. (uskyldig)



                        
  
      ....og de henger på kjøkkenet. Bruksgjenstand :-)




  Teppet mitt fra Living har heldigvis også stjerner, og jeg inrømmer det: 
                                     Jeg eeeeelsker stjerner!

6 kommentarer:

  1. Jeg har også flere stjerneting som jeg liker veldig god, flere på hytta enn hjemme...

    Ha en fin stjerneklar kveld....

    SvarSlett
  2. Hehe, denne måtte jeg bare kommentere. Jeg er også hekta på stjerner. Men har kanskje ikke lagt ut så mange bilder som viser "stjerne-manien" som i årevis har herjet i heimen ;) Stjerner er lekkert mener jeg. Hadde en kollega som påstod at stjerner var kjempeharry. Men han hører vi ikke på. Stars forever ;) Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  3. He, he, ja her var det stjerner på høyt nivå ;)
    Tror vi alle er hekta på noe,
    hos meg er det hjerter. ;)
    Mye flott du har med stjerner.
    Ønsker deg en fin kveld videre. :)

    SvarSlett
  4. Hehe, her var det jammen meg mye stjerner ja ★
    Jeg har et pledd og noen håndkler med stjerner på, ellers så er det mest prikker her;))
    Men du hadde jo veldig massse lekkert da, er stilig med stjerner;))
    Har du foressten vært innom Princess i det siste? Der har de melamine tallerkner, store og små og melamineskåler med stjerner på, kjempefine sommerservicet, og de kostet jo nesten ingenting!!
    De hadde prikker og, men jeg kjøpte ikke! Jeg angrer veldig!!!

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Hei, Takk for koselig hilsen. Ja, stjerner er lekkert og du har jo nydelige gjenstander....klem Siv

    SvarSlett
  6. Herlig. Elsker stjerner selv. Du skulle sett min 8mnd gamle sønns rom. Stjernetema <3 Hehe..

    Kom inn på bloggen din ved at jeg søkte på stjerneputer faktisk. Også falt jeg jo helt for de flotte stolene. Hvor er dem kjøpt?

    Flott blogg..:) Ha en fin kveld.

    SvarSlett