onsdag 22. september 2010

Velkommen til materialisten meg .....;-)

Se på disse lekre dørmattene....sukk ;-) Det var meg og disse stjernene....Jeg har jo tidligere siklet på Riviera Maison sin dørmatte, det gjør jeg enda. Heldigvis har et hus flere dører :-) Disse kommer fra Bohus. Jeg vil spandere Riviera Maison i yttergangen og heller definere denne lekre  matten som til innematte som kan ligge og pryde stuegulvet innenfor terassedøren :-)


Den er jo rålekker i rødt også....men har ikke sted å plassere den...Har rødt i loftstua....Vurderer å gi den som sovematte til bikkja til jul! :-)


...og så den blå. Navy blue, utenfor terassegulvet om sommeren? Joda den passer, men man kan vel ikke gå helt bananas i dørmatter heller??? ;-) Finnes i svart også... :-)

2 kommentarer:

  1. Hei du,
    tusen takk for kjempekoselig hilsen hos meg.
    Du må ønske deg en Ipad, jeg er overrasket over hvor hendig den er. Hadde ikke trodd jeg skulle like den så godt. Liten og nett er den også så du få den med i vesken. Nydelige dørmatter du viser her og like greit å kjøpe de på Bohus for da kan man kjøpe flere?!
    God helg!
    Klem Elizabet

    SvarSlett
  2. ...det tok en stund , men nå har jeg en svart og en beige....holdt meg i 3 mnd :-)

    SvarSlett